.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آغاز پنجمين جشنواره شعر بسيج در مازندران

پنجمین جشنواره شعر بسیج مازندران به میزبانی شهرستان محمودآباد در مجتمع آموزشی نفت این شهر برگزار شد.
به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس، پنجمین جشنواره استانی شعر بسیج شامگاه دوشنبه با حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران، مدیر روابط عمومی استانداری، مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان، فرماندار، فرماندهی سپاه و برخی از روسای ادارات و جمعی از خانواده‌های معظم شهدای شهرستان محمودآباد و شعرای برگزیده استان برگزار شد.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان محمودآباد در این مراسم گفت: افتخار است که ما امروز در گرامیداشت هشت سال دفاع مقدس توانسته باشیم میزبان جمعی از شاعران گرانقدراشان بوده تا خاطره‌ای به‌یاد ماندنی در دفتر فرهنگ این شهر به یادگار گذاشته باشیم.
حمیدرضا کوزه‌گر خاطرنشان کرد: چنین برنامه‌های فرهنگی می‌تواند راهکار مثبت و اندیشمندانه در راستای حفظ ارزش‌های دفاع مقدس و انقلاب اسلامی و نیز برخورد با تهاجم فرهنگی و اشاعه فرهنگ بیداری اسلامی باشد.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان محمودآباد خاطرنشان کرد: امیدواریم با استعداد فرهنگی بالای شهرستان شاهد برپایی برنامه‌های بیشتری در سطح استانی و کشوری باشیم تا رسالت فرهنگی‌مان را به نحو احسن اجرا کنیم.
فرمانده سپاه محمودآباد از حضور باشکوه فرهیختگان، شاعران و همچنین خانواده معظم شهدا در این جشنواره تشکر کرد.
سید باقر طاهری افزود: مسئولان استان و شهرستان به واسطه علاقه قلبی به نظام و انقلاب در این فکر بودند که شعرای جنگ، انقلاب و بسیج را گرد هم آورند که محمودآباد قهرمان به واسطه آبروی به دست آمده از خون 425 آلاله سرخ در تارک انقلاب افتخار این میزبانی را داشت.
وی حسن تصادف برگزاری این جشنواره با سالروز وفات شاعر آیینی و مذهبی ایران یعنی شهریار را باعث پرشورتر شدن آن دانست و افزود: شهریار شاعر متعهدی بود که اثر ماندگار او در وصف امیرالمومنین همیشه بر زبان مردم جاری است و باید شعرای جوان ما تعهد این شاعر بزرگ را الگوی کارهای خود قرار دهند.
فرمانده سپاه محمودآباد درباره مسئولیت سنگین همگان در قبال شهدا، امام شهیدان و انقلاب و رهبری تصریح کرد: بزرگ‌ترین وظیفه امروز ما دشمن‌شناسی و دشمن‌ستیزی است و باید در راه دفاع از ارزش‌های این انقلاب بسوزیم و بسازیم.
طاهری اذعان داشت: نباید از بعضی مسائل جامعه گله‌مند بود بلکه باید در راه حفظ اهداف عالیه انقلاب که امام بزرگوار و شهدای ما در راه حفظ آن تلاش کردند همت کنیم و امروز باید مدافع این انقلاب بود.
به گزارش فارس، در این جشنواره 18 نفر از شاعران منتخب استان به قرائت اشعار خود با مضامین بسیج، ایثار، شهادت، ارزش‌های ماندگار دفاع مقدس و انقلاب اسلامی و همچنین بیداری اسلامی پرداختند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.05 seconds.